jueves, 18 de noviembre de 2010

Y de parte de María Tarragó


Maria me ha enviado el enlace de la entrevista que le han hecho en el blog: noemozica.wordpress.com
Aquí el inicio si quereis leerla íntegra clickar el enlace.

Em dic Maria Tarragó, sóc il•lustradora de contes infantils.

Autora-il.lustradora de “BOCINS DE FELICITAT” (Sd.Edicions), també he participat a les il.lustracions dels contes: “UNA DE NASSOS” (Sd.Edicions), “LOS COLORES DE LA MÚSICA” (Museu d’Art de Girona) i del receptari per a nens “LA XOCOLATA” (Sd.Edicions).

Paral•lelament amb la feina d’il•lustració, participo a fires d’artesania; m’agrada l’artesania del reciclatge i també les nines. Confecciono nines a partir de roba que no faig servir, que trobo pel carrer o que em dóna la gent.

Me llamo María Tarragó, soy ilustradora de cuentos infantiles.
Autora-Ilustradora de “BOCINS DE FELICITAT” (Sd.Edicions), también he participado en las ilustraciones de los cuentos: “UNA DE NASSOS” (Sd.Edicions), “LOS COLORES DE LA MÚSICA” (Museu d’Art de Girona) y del recetario para niños “LA XOCOLATA” (Sd.Edicions).
Paralelamente a mi trabajo como ilustradora, participo en ferias de artesanía; me gusta la artesanía del reciclaje y las muñecas. Confecciono muñecas a partir de ropa que ya no utilizo, que me encuentro por la calle o que me da la gente.

No hay comentarios:

Publicar un comentario